Jak wybierane są hostessy do każdego zadania?

Zanim konkretna hostessa dostanie propozycję zadania, firma która potrzebuje hostessy lub też sama agencja hostess dokonuje dokładnego wyboru potencjalnych hostess. Wszystkie dobre agencje hostess posiadają w swojej firmie lub też w biurze tak zwany bank twarzy, dzięki któremu klient lub też koordynator może dokonać wyboru hostessy według sprecyzowanych wcześniej kryteriów.
Jakie kryteria są brane pod uwagę? To zależne jest od typu i rodzaju zlecenia. Każdemu przecież zależy na zadowoleniu klienta. Nie warto więc zmieniać kryteriów które zostały jasno określone. Nawet gdy zostaną one wytypowane i tak może mieć miejsce ich weryfikacja, nie wszystkie bowiem elementy da się stwierdzić na podstawie zdjęcia. Hostessa nie może być jedynie ładna i zadbana.
Wcześniej konieczne jest skontrolowanie czy dana osoba podoła wykonaniu danego zlecenia. Pod czas weryfikacji tego rodzaju koordynator zewnętrzny lub wewnętrzny może przeprowadzić małe inscenizacje lub testy, pod czas których zadawane zostaną pytania dotyczące danego produktu bądź firmy.
Coraz częściej kontrolowane są również umiejętności językowe, ponieważ odgrywają one znaczącą rolę przede wszystkim pod czas targów międzynarodowych lub bankietów na których gośćmi mogą być osoby z zagranicy.
Być może wydawać się to nieco dziwne, ale w wielu wypadków pod czas danej kampanii reklamowej, wykorzystuje się jedynie hostessy o danym kolorze włosów. Takie są wymagania i nie da się ich w żaden sposób przeskoczyć. Mogą one także dotyczyć wzrostu, postury a nawet koloru oczu.
Czasami zdarza się że firma oferuje we własnym zakresie także ubrania. W takim wypadku spore znaczenie maja także wymiary. Wśród dziewczyn o danych rozmiarach, wybiera się te które spełniają wszystkie wymagania

Powiązane: